🍂 De herfst staat weer voor de deur dat betekent 🍁OP=OP🍁 met kortingen tot wel 70% SHOPPEN Gebruik code HERFST voor extra korting!

Retourneren of ruilen van uw bestelling


Bent u niet tevreden met het bestelde artikel? Heeft u het verkeerde artikel besteld? Of wilt u om een andere reden toch van de koop afzien?
Dan kunt u uw bestelling retourneren of ruilen. Zowel consumenten als zakelijke klanten hebben bij omegawinkel.nl hier 14 dagen de tijd voor.
 
  • Te retourneren producten dienen compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking te zitten. Bekijk het product gerust zoals u in een winkel zou doen.
  • Producten welke lichte gebruikersschade hebben of niet meer compleet zijn, mag u binnen de gestelde termijn van 14 dagen retourneren. Wij vergoeden 75% van het aankoopbedrag.
  • Producten die onherstelbare schade hebben kunnen wij niet retour nemen. U ontvangt geen vergoeding.
  • Producten welke speciaal voor u op maat gemaakt of geproduceerd worden & tijdelijke kerst artikelen zijn uitgesloten van retour.

  • Retour kosten zoals verpakkings-- en verzendkosten, zijn voor rekening van de klant. €6,95 (PostNL) of €4,- (brievenbuspakje)

Hoe zend u uw bestelling retour? Makkelijk in 3 stappen:
  1. Klik >>hier<< om een retour/omruil verzoek door te geven. Stuur geen email.
  2. Verpak alles zorgvuldig in een doos. Dit mag de doos zijn waarin de bestelling geleverd is.
  3. Stuur uw retourzending binnen 14 dagen naar één van onze magazijnen aangegeven in het

    retourformulier.

Er zijn een aantal artikelen waarbij wij je verzoeken deze uit hygiënische overwegingen niet te retourneren.

  • Ondergoed
  • Mondkapjes/Mondmaskers
  • Badkleding
  • Piercings en oorringen
  • Koptelefoons, in-ear oordopjes

Wij verwerken uw retourzending als volgt:
De afhandeling van uw retourzending kan 7 werkdagen in beslag nemen. Indien u kiest voor restitutie van het aankoopbedrag dan wordt dit binnen 7 werkdagen na ontvangst van de retourzending verwerkt. Mocht u een artikel willen ruilen voor een ander artikel, dan kunt u dit aangeven op het retourformulier.
indien u spoedig een vervangend artikel wenst te ontvangen adviseren wij u een nieuwe bestelling te plaatsen. De nieuwe bestelling zal direct worden verwerkt. Hierdoor versnelt u het proces.

 

Verpak uw retourzending zorgvuldig
Let er op dat u de retourzending goed verpakt en maak indien nodig gebruik van papier of plastic om afzonderlijke onderdelen te beschermen. Zo voorkomt u dat het product tijdens het transport beschadigd.
Als uw retourzending beschadigd bij ons aankomt wegens onzorgvuldig verpakken, zijn wij genoodzaakt om (een deel van) het te crediteren bedrag in te houden. 
Het is belangrijk om het Track & Trace code goed te bewaren zodra u het pakketje terug gestuurd heeft.

 

TERUG